Měníme se
Nastal čas pro změnu designu i stylu komunikace naší značky.
Cíle jsou jasné.
Staré (i bývalé) zákazníky probudit a povzbudit k návratu.
Stávající klienty ujistit, že s námi jsou stále na špičce nabídky a kvality.
Zároveň vyprovokat zájem nových, budoucích zákazníků.
Proto jsme najali špičkové profesionály, aby nám pomohli to, co uvnitř cítíme, o čem se bavíme na poradách, o čem sníme, přesně naformulovat a převést do reálné podoby.
Více hravosti, méně stydlivosti
I když si uvědomujeme, že k našemu produktovému zaměření patří "vášeň", "noční život", "rozkoše", rozhodli jsme se na to jít jinak.
Mnohem více zdůrazňovat hravost a vedlejší, pozitivní efekty erotických pomůcek či filmových inspirací.
Být vnímáni jako něco, co patří k lidské přirozenosti odjakživa.
Vždyť například nejstarší umělé penisy pro ženy pocházejí už z doby bronzové!
Přáli bychom si, aby se naši zákazníci nestyděli a nebáli překročit práh naší prodejny, nebo si něco objednat v našem e-shopu.
Vytěžit maximum ze své sexuality patří k základním potřebám a naplnění člověka, viz Maslowova pyramida....
Hvězda v logu EROS STAR
Hravost, odlehčení a zároveň návaznost grafického symbolu na jméno značky vyjadřuje "hvězda".
Všem mravokárným škarohlídům odkazujeme - Kdo v tomto symbolu vidí jen penis a ňadra, má nejvyšší čas si u nás něco koupit nebo objednat!
Tomu se totiž říká: "Freude, Freude..."